SCM Music Player

Wednesday, March 21, 2012

Smartphone

智能手机(smartphone) 对现代的人类已成为了必需品,身边的朋友也一个个将基本手机升级至 智能手机 。朋友们也呼吁我把手机换了,因为他有多功能,还备有免费通话和简讯。 其实我也很想拥有它,但我还是做了决定,不换了。

为何我会选择这个决定,因为手机对我在中学时期留下了阴影。当时我犯下了一个很大的错,一个不能原谅的错,现在那个情景在我脑海里还是留下了深刻的印象,父母亲对我极大的绝望和失望。现在我不想再重复犯下了类似的错误,所以我决定不换电话了,等到哪天电话坏了才打算吧。

3 comments:

  1. What is that problem?? Haha
    Last time I used to make a lot of big mistakes, now thinking back, I am regret with them, but mistakes will bring us to another level of maturity, without those mistakes, you won't do it correctly next time, the most important thing is have you change after the mistake ^^

    ReplyDelete
  2. haha, yaya, every person will make mistake. Important thing is not to make the same mistake again :)

    ReplyDelete